Rendelkezésre állás

Fontosnak tartjuk, hogy partnereink számára akkor is elérhetőek legyünk, amikor a tananyagfejlesztés és/vagy rendszerfejlesztés folyamata lezárult. Ahogy cégünk mottójában is vallja: Nincs végleges tananyag, csak aktuális állapot.

Egy jó rendszer, egy jó tananyag folyamatos változásban van, hiszen a felhasználói sem statikusak, új igényekkel, új tapasztalatokkal érkeznek. Épp ezért képesnek kell lennünk arra, hogy ezeket a változásokat az általunk készített termékek is megjelenítsék. Ezen változások nyomon követésére és támogatására ajánljuk rendelkezésre állási és helpdesk szolgáltatásunkat.

A rendelkezésre állás során minden hónapban biztosítunk ingyenes időkeretet a felmerülő feladatok elvégzésére, kérdések megválaszolására, amelyet a Megrendelő szabadon felhasználhat. A beérkezett kéréseket online hibajegy-kezelő (úgynevezett „ticketing”) rendszerbe csatornázzuk be, így a kérések és a válaszok egyaránt könnyen nyomon követhetőek.

Az online rendszerhez a Megrendelő számára is egyedi hozzáférést biztosítunk, így az ügyfélszolgálati kérdések állapotáról és a helpdesk teljesítményéről gyors és reális képet kaphat.

A rendelkezésre állás lehetőséget biztosít arra is, hogy ügyfeleink az Onlearn-tech Kft. szakmai csapatának segítségét is igénybe vegyék. A tanácsadás irányulhat a már meglévő rendszerek és tananyagok minél magasabb szintű használatára és az esetlegesen felmerülő fejlesztési lehetőségekről. Személyes tanácsadás keretében jobban megismerhetjük ügyfeleink igényeit és jövőbeni terveiket és lehetőségeiket.

Igény szerint biztosítunk online helpdesk szolgáltatást, amely a rendszer végfelhasználóit (tanulókat) támogatja. Ennek keretében olyan alapszintű, mindennapos segítségnyújtást vállalunk, amely általános rendszeradminisztrátor feladatait fedik le, pl. bejelentkezési nehézségek, elfelejtett jelszó stb.

Támogatásra van szükséged? Írj nekünk!

Név*

E-mail cím*

Telefonszám

Üzenet